2018. jan 08.

2018-as könyvkihívás

írta: F.Fanni
2018-as könyvkihívás

          Új év, új szokások. Lehet, hogy ti is tettetek újévi fogadalmakat, én egyetlen egyet tettem, mégpedig egy kihívást.  A téli szünetben szokásomhoz híven böngésztem a Pinterestet, amikor szembejött velem egy kép a 2018-as könyvkihívásról. Rögtön felkeltette a figyelmemet, hiszen lelkes könyvguru vagyok. Ennek a lényege, hogy 52 héten át 52 könyvet kell kiolvasni. Szerintem hetente egy könyv bőven teljesíthető, főleg ha gyorsan olvasol. Én rögtön össze is állítottam a könyvlistámat erre az évre (gyanítom, hogy több könyvet fogok elolvasni, mint 52, elvégre van karácsony, szülinap, névnap, értitek…). Az első kitétel: Egy könyv, amit egy kanadai író írt. Én Lucy Maud Montgomery Anne otthonra talált című könyvét választottam. Filmes formában már láttam, kíváncsi vagyok, milyen lehet könyvben, hiszen tudjuk, hogy általában a könyvek jobbak, mint a filmek.

            Visszatérve az eredeti témához, izgalmasan várom, hogy mit fog majd ez a kihívás hozni nekem. Mert ugyan ez teljesíthető, de mégis kell hozzá egyfajta kitartás, hogy ne add fel a legelején. Szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy vállaljatok normális kihívásokat, mert megéri. Mert büszke leszel arra, hogy megcsináltad, végigvitted, befejezted. Nincs annál jobb érzés mikor büszke tudsz lenni magadra. Ha végigviszel egy kihívást, jogosan lehetsz büszke magadra és büszkének kell, hogy érezd magad. Mert képes voltál erre, hogy megcsináld. Mert meg tudtad csinálni, és ezt nem tudja senki elvenni tőled. Valljuk be, kell egy bizonyos mértékű önbüszkeség. Mert ez fog téged továbbvinni. Ha megtapasztalod, hogy meg tudtad csinálni, akkor könnyebb dolgod lesz a továbbiakban, hiszen van sikerélményed, tudsz erre alapozni. Ha fogytán lesz az erőd, akkor vissza tudsz gondolni egy kihívásra, hogy ha azt sikerült megcsinálni, akkor ez is menni fog. Így válik egy kihívásból A kihívás (igen, így nagybetűvel).

            Szerintem ez egy remek kezdése az újévnek. Itt az idő, hogy a szürke hétköznapokból izgalmakkal teli, színes hétköznapokat csináljatok!

            Sajnos csak angolul tudom linkelni a képet, de remélem elnézitek nekem. 011d4346b9c3f585949c1b173674336e.jpg

Szólj hozzá

Mindennapok