2018. feb 16.

Hétvége egy diák számára /paródia!/

írta: F.Fanni
Hétvége egy diák számára /paródia!/

          Péntek délután hazaérni a legjobb dolog a világon, kivéve, ha rád szakad az íróasztalod a sok tanulnivaló miatt. Tehát az én hétvégém így néz ki:

  • hazaérek pénteken, megcsinálom a házit a másnapi külön nyelvi órára (kell a nyelvvizsga a felvételi pontokba (kösz, oktatási rendszer)). Ha marad időm, akkor a könnyebb írásbeli házi feladatokat megcsinálom (mit nekem szinusz-koszinusz tétel másodfokú egyenletekkel…), esetleg elolvasom a tananyagot a tankönyvben és kihúzom a lényeget (elvégre tök egyszerű felfogni a dualista rendszer berendezkedését, kapásból tudni a pártok neveit és vezetőit). Ezek után felmegyek a netre, vagy megetetem a virtuális teheneimet, és termesztek kukoricát. Ha szerencsés vagyok, akkor direkt alszom el, ha nem akkor a telefon kiesik a kezemből (mondjuk az arcomra) és felbőg a virtuális bocim, hogy mit csinálok…
  • szombaton reggel 7:00-kor kelek, hogy eljussak nyelvórára, majd amint hazaértem visszadőlök egy fél órácskára, hogy túléljem a napot. Amint felkeltem megcsinálom a hosszabb fogalmazásokat, beadandókat, ppt-ket, esetleg ha kicsattan belőlem az energia, akkor bioszfüzetet is másolok. Délután természetesen belefogok az e heti könyvbe, hogy kiszellőztessem a fejem. Ilyenkor néha bűntudatom van, hogy miért nem tanulok, ezért kiterítem magam mellé a törikönyvet, hogy úgy tűnjön tanulok is valamit. Ez akár eltarthat estig is, de ha hamarabb befejezem, akkor felmegyek Pinterestre, hogy motivációt gyűjtsek a tanuláshoz (amúgy meg a kedvenc bandámról nézegetek képeket, gifeket). Mindezek után esti agymosásként megnézem a Korhatáros szerelem legújabb részét (#imádlakDávid).
  • vasárnap hagyom magam aludni (de a sulinak köszönhetően a belső órám hajnali időpontra állítódott be, ezért fél kilenc körül kelek), majd kitakarítom a szobámat (egy heti porréteg a szekrényemen…). Takarítás után elküldöm a kedves osztálytársaimnak a tanagyagot (akik ugye alszanak órákon…), majd belemélyülök a tanulásba. Ilyenkor mindig azzal biztatom magam, hogy ez már pontvivő év, kellenek a pontok, mert ilyen árak mellett a fél vesémet és a fél tüdőmet el kell adnom, hogy diplomát szerezzek (ismételten kösz, oktatási rendszer). Ha ezzel végeztem (és még nincs éjfél) akkor befejezem a könyvemből a maradékot, ha nem sikerül, akkor átcsúszik jövő hétre. (Itt nagyon fontos megjegyeznem, hogy a 2018-as könyvkihívást nem sikerül mindig tartani, mert néha a könyv vége átcsúszik a következő hét elejére, de MINDIG elolvasom az adott könyvet.)

        Szerintetek is ideális egy hétvége, ugye? Ugye?! Na ugye, hogy nem.

        Amúgy kamuztam, csak 70%-ban néz ki így a hétvégém. Sokkal többet netezek, de ha kitűnő akarnék lenni, akkor tényleg így nézne ki.  Azért gondolom, hogy az iróniában felfedeztetek némi valóságalapot.

       Ui.: Have a nice weekend!

funny-weekend-picture-dont-leave-monday-is-coming.jpg

Szólj hozzá

Mindennapok