2018. feb 23.

Februári hó, avagy mércsinálodeztvelem???

írta: F.Fanni
Februári hó, avagy mércsinálodeztvelem???

 

Szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki utálja a februári havat. De most komolyan, ki a sütőtök örül neki, ha februárban esik a hó? Karácsonykor essen, ne most. Én már alig várom a hosszan tartó napsütéseket, a jó időt, azt hogy vége legyen a depis korszaknak. De tényleg, ilyen rossz időben legszívesebben ki se tenném a lábam a szobából és csak filmet néznék egész nap. De „szerencsére” kell iskolába menni, a rossz idő nem indok arra, hogy otthon maradjunk. Ezért hoztam pár tényt, hogy miért utálom a februári havat.

#1 FEBRUÁR van könyörgöm, nem december

            Túl nagy kérés lenne, hogy ne essen a hó, miközben lassan hozza a nyuszi a csokitojásokat?

#2 hideg, latyak, sár

            Kell ezt tovább magyarázni? A latyak a halálom. Panelban nőttem fel, alapból utálok minden koszt, nemhogy a latyakot… Tiszta víz lesz minden, heti 7x kell felmosni, a suliban a padló is vizes lesz, ergo a táskám alja is, amitől a kabátom is. FÚJ.

#3 demotiváló idő

            Alapból szeretek tanulni (tudom, tudom UFO vagyok), de ilyen időben semmi nem vesz rá. Hamarabb burkolózok be a takarómba és nézek meg egy részt a sorozatomból, mintsem kinyissam a tankönyvet. Emellett hamarabb esem depresszióba és világvége hangulatba. De komolyan, a héten random elkezdtem hallgatni a topsírós számaimat, emellé sírtam is, pedig semmi okom nem volt rá.

 

Remélem nem csak én vagyok ilyen, és mást is kiborít ez az idő.

By the way, írjatok a pályázatra műveket! ;)

whoever-is-singing-let-it-snow-stop-memes-com-16116189.png

Szólj hozzá

Mindennapok